[NTG?] lista arkuszy w Excelu

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Sun 21 Sep 2008 - 21:07:07 MET DST

Witam!

Nie wiem, czy będzie NTG, jak zadam pytanie, ale nie mogę znaleść
bardziej konkretnej..

Czy ktoś może wie, jak w Excelu 2003 zrobić, aby lista arkuszy
(zakładek?) zawijała się do więcej niż jednego wiersza? Bo prawdę
mówiąc, powyżej kilku-kilkunastu przewijanie tego jest upierdliwe.

A może da się jakoś tą listę arkuszy-w-arkuszu rozdokować i dać osobno?

TIA.

pozdr,
Tomek