Użytkownicy Windows

Autor: jotes <joasik516_at_wp.pl>
Data: Fri 19 Sep 2008 - 11:29:03 MET DST

Witam :-)

Mam pytanie odnośnie użytkowników w Windows.
Przy instalacji systemu został założony ogólny użytkownik, ten sam dla
wielu komputerów.
Teraz zaistniała potrzeba założenia na każdej stacji indywidualnej,
unikatowej nazwy, aby jednoznacznie identyfikować użytkowników,
pracujących na współużytkowanym plikiem.
Dokonałam zmiany nazwy użytkownika poprzez zarządzanie komputerem i
panel sterowania. Niestety zarówno nazwa katalogu systemowego w
Documents and Settings jak i nazwa użytkownika odczytywana przez
współużytkowany plik .xls pozostaje bez zmian. Zależy mi przede
wszystkim na tym by współużytkowany plik "zobaczył" nową nazwę użytkownika.
Czy możliwe jest aby system trzymał gdzieś starą nazwę, czy raczej
szukać problemu w cache'u na serwerze??? (plik .xls udostępniony jest
przez Sambe na serwerze Linuxowym)

Serdecznie pozdrawiam i czekam na odpowiedź :-)
Aśka