Re: GHOST 2003 Boot Diks a dysk SATA2

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 19 Sep 2008 - 09:49:32 MET DST

W artykule <gaua09$2qp$1@news.onet.pl> Exploris napisał(a):

> Jasne, że mogę ... "uzyteczny" czyli po pierwsze WIDOCZNY dla Ghosta i tym
> samym po drugie można zrobić ow Ghostem IMAGE partycji na TYM DYSKU ...

Ok. Przez moje ręce przewinęło się sporo dysków działających w trybie
AHCI. Była to przewaga płyt głównych Gigabyte, z różnymi chipsetami
(około 8 różnych modeli i serii, w tym również te najnowsze).
Wszystkie były widoczne z poziomu Norton Ghosta 2003 (koniecznie należy
pobrać aktualizacje przez LIveUpdate, bo "oryginalna" wersja dostępna
na płytach CD miała błędy, przez co nie wszystkie obrazy odtwarzały się
prawidłowo - rzekome błędy CRC) oraz wszystkie kopie i odtwarzanie obrazów
wykonywało się prawidłowo. Stąd właśnie było moje zdziwienie.

Jacek