Re: Defragmentator który sie uczy

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 18 Sep 2008 - 15:51:20 MET DST

Konrad Kosmowski in news:h7a8q5-3km.ln1@kosmosik.net
[........]
> Nie wiem czy to jest do końca to o co Ci chodzi ale jkdefrag używa
> ciekawego algorytmu do optymalizacji rozmieszczenia plików na dysku:
> http://www.kessels.com/Jkdefrag/ -> "How it works"

tak sobie czytam,czytam te www i zdaje sie, ze z pagefile.sys, tudziez z
plikami rejestru, to sobie nie radzi ten soft, wiec sensowne pozostac przy
PerfectDisku...
[no, chyba, ze jednak JkDefr, bo darmowe, a dodatkowo do defr. pliku
stronicowania uzywac PageDefrag]

Ale mam pytanie tyczace pagefile.sys inspirowane tą stroną.
Otoz pisza tutaj tak (dla w2k):
  1.. "....Set the Initial Size and the Maximum Size numbers for all disks
to zero.
  b.. Reboot.
  c.. Run JkDefrag
  d.. Go back to the same panel and setup a pagefile with a "custom size"
where both the Initial Size and the Maximum Size are the number you wrote
down.
  e.. Reboot again. The pagefile should now be a single big unfragmented
file that will never get fragmented again
- Tak faktycznie - wg Was - jest OK postąpić?
- zamiast JkDefr rozumiem, ze mozna w tej metodzie uzyc PerfectDisk, tak?