Re: brak zakładki karty graficzne ati w menadżerze urządzeń

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Thu 18 Sep 2008 - 01:39:03 MET DST

Osoba podpisana jako Doxent <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> w artykule
<news:gaqtv5$rt8$1@inews.gazeta.pl> pisze:

> Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
> wiadomości news:gap42i$rpd$2@mx1.internetia.pl...

> owszem są, wszystkie inne, dzieje się tak zazwyczaj tylko na kartach
> radeon. System nie jest świeży i nie pracowałem na nich wcześniej jest
> to efekt do jakiego doprowadził użytkownik. Obserwuję takie symptomy na
> systemach XP od czasów Radeona 9550.

Ale zaobserwować i opisać przyczyn nie umiesz czy nie chcesz?
Wróć do mojej poprzedniej wiadomości i udziel *szczegółowej* odpowiedzi na
postawione tam pytania. Jak sam nie potraktujesz sprawy poważnie, nikt i nic
nie będzie Ci w stanie pomóc. Zgadywaniem takim, jak do tej pory w tym
wątku, daleko nie zajedziesz.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)