problemy z udostępnianiem w sieci

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Wed 17 Sep 2008 - 21:36:49 MET DST

mam podmontowane partycje
i sądziłem że to jest problem że nie mogę udostępnić folderów w sieci

dzis zrobilem eksperyment
zmienilem nazwe folderu który nie był dostępny z sieci
utworzylem folder o nazwie takiej jak niedostępny folder
przenioslem dane i wszystko gra, niby ta sama nazwa a jednak nie?

o co w tym chodziło? wielokrotnie probowalem wyłączać i włączać
udostępnianie
jednak nie mogłem uzyskać dostępu z sieci do problematycznego folderu