Re: bledne dzialanie alikacji opartej o DotNet

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 17 Sep 2008 - 20:51:12 MET DST

W artykule <7f22d4le65sen8t6i23cfb2nul1beks2la@4ax.com> Silver Ghost
napisał(a):

> Zlozylem komputer oparty na nastepujacych czesciach
>
> CPU : Intel Core 2 Duo E8500 3,16 Ghz
> Plyta : GIGABYTE GA-G33-DS3R - G33
                                    ^^^ ^^^

A nie P33?

> Wszystko wydaje sie byc OK, poza tym, ze niektore alikacje oparte na
> DotNecie wyrzucaja bledy, roznie czasem Kernel, czasem zwykle
> Exception.

Zadam z pozoru głupie pytanie: masz dysk SATA?
Jeśli tak, to wejdź w menadżera urządzeń -> Kontrolery IDE ATA/ATAPI ->
 -> Nvidia ... Serial ATA Controler -> Primary/Secondary Channel ->
(wyłącz we wszystkich dostępnych dyskach opcję) Enable command queuing
i zrestartuj system.

> Przetestowalem komputer czym moglem i tylko w aplikacjach DotNetowych
> mam problemy. Na razie w dwoch roznych :) ale krytycznie waznych ;/

Ja również (szczególnie na XP Pro). Testowałem przez wiele dni i pamięć
i procesor - żadnych błędów, a mimo wszystko system i aplikacje się
wywalały. Znalazłem w końcu w necie tą wskazówkę - od kilku miesięcy
systemy chodzą 24/7/365.

Nie twierdzę, że to na 100% ten problem, ale sprawdź tą radę.

Jacek