Re: czy AVG jest tak dobry, czy wręcz za dobry?

Autor: Oli <OlisadebeE_at_aol.com>
Data: Wed 17 Sep 2008 - 11:38:03 MET DST

Leszek napisał:

> [...]

Zdarza się nad aktywność antywirusów. Jakieś 2 lata temu antywirus po
aktualizacji wciął mi ... Excela.
Ponieważ był to antyvir płatny, tego samego dnia otrzymałem nową wersję
, która już nie uznawała Excela za groźnego przestępcę

> AVG jest do bani, przez ponad rok mnie stresował, teraz mam NODa i
> jestem czysty :-)

Albo Ci się tylko tak wydaje. Niestety za mała aktywność ( tzn za mało
wzorców lub niewłaściwe algorytmy) występuje znacznie częściej niż nad
aktywność.

--
  Oli