Re: Dlaczego akurat ten applet nie działa?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 16 Sep 2008 - 22:45:57 MET DST

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:gap42i$rpd$1@mx1.internetia.pl...

> Dlatego, że jest bardzo stary i zapewne niechlujnie napisany. Sądząc
> po

Zapewne... Pójde dalej i powiem NA PEWNO.

> dacie strony, może działać z MS JVM lub z JVM Suna w wersjach 1.3.x
> lub
> wczesnych 1.4.x.

> Jeśli komuś działa, niech poda, jaką ma wersję JVM.

Kurcze... a da sie zrobić downgrade? chociaż zaraz... odpalę to na
maszynie wirtualnej spod NT4, może tam mam starszą wersję...
Jest! Uruchomił się!
Zaraz sprawdzę numer wersji Javy.
Wynika, ze fizycznie jestem dętka, emocjonalnie koło zera, a intelekt
tak na pół gwizdka :)
...Rzeczywiście, chyba jakaś starsza wersja, bo dzieje się zgodnie z
zastrzeżeniem na stronie, że gdy ma sie starszą wersję, to test może się
nie udać. ...
Ale coś sie pokazało... choc wykryło mi że mam Windows XP (a tam jest
NT4 na wirtualce, numer wersji 1.4.2_02, a OS 5.1, mimo NT4)
Java chyyyba SUN-owska...

--
D4
W ramach protestu przeciwko reklamom,