Re: Dlaczego akurat ten applet nie działa?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 16 Sep 2008 - 22:34:13 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <krz56@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:571c.00000a13.48cfc7f6@newsgate.onet.pl...
> Dlaczego akurat ten applet nie działa na moim kompie.
> http://stud1.tuwien.ac.at/~e9125168/javaa/jbioryth.html
> U Was też?

U mnie też. Wypróbowano przegladarki:

Windows Internet Exploder
Opera
Chrome
Safari
Firefox 3.0.1
Minefield (Firefox 3.1 alpha 1)

Żadna nie wyświetliła apletu. Uruchamiana zarówno normalnie, jak i w
trybie awaryjnym (jeśli taki posiadała)
Po zainstalowaniu najnowszej Javy 1.6.10 i restarcie systemu po
uruchomieniu linku w danej przeglądarce wyglądało to tak, jakby aplet
się uruchamiał (nawet logo Java wyskakiwało) i nagle błąd w aplecie i
dupa.
Jedyny plus, to w Operze nareszcie poprawnie wyświetlają mi się aplety
Numiona (tego od szybkości), choć co do szybkości łącza, to on dawno nie
jest już dla mnie miarodajny.

Jeśli to ma polegać na zwiększeniu uprawnień dla apletu to sory gregory,
ale tego nie zrobię, nie chcę, aby mi się coś wprasowało... o ile już to
się nie stało, choć Avast nie protestował, a zaktualizował się minutę
przed próbami.
(O, teraz zaktualizował się na laptopie)

--
D4
W ramach protestu przeciwko reklamom,