Re: niepowodzenie aktulizacji XP

Autor: Tomek <tomek.sa0_at_op.pl>
Data: Sun 14 Sep 2008 - 13:46:24 MET DST

\>> Zapisz np. pod nazwa napraw.bat i uruchom go.

> Tak trochę off topic : kurcze, po co to wszystko robić? To, co podajesz
> oczywiście działa, stosowałem, i dzięki za poradę...ale...
>
> Ja się z tymi szopkami z update spotkałem już któryś raz na zupełnie
> czystym komputerze, tylko sterowniki i update. Przecież szary user sobie
> z tym nie poradzi..... Przecież to jakiś żart.

Dlaczego pytasz po co? Nie dzialalo update, wiec zapytalem co mozna z
tym zrobic.
Czy jest jakas prostrza metoda niz podal Piotrek?

Tak czy owak dzieki bardzo, to co podales pomoglo, jesli dobrze
rozumiem, jest to rejestrowanie bilbliotek.
Moge wiedziec za co sa odpowiedzialne poszczegolne pliki?