Re: niepowodzenie aktulizacji XP

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Sun 14 Sep 2008 - 09:41:37 MET DST

Piotr Palusiński pisze:
> Start\uruchom wpisz kolejno:

[cut]

> Zapisz np. pod nazwa napraw.bat i uruchom go.
>
> lub
> Wpisz w linii wiersza polceń:
> fsutil resource setautoreset true c:\

Tak trochę off topic : kurcze, po co to wszystko robić? To, co podajesz
oczywiście działa, stosowałem, i dzięki za poradę...ale...

Ja się z tymi szopkami z update spotkałem już któryś raz na zupełnie
czystym komputerze, tylko sterowniki i update. Przecież szary user sobie
z tym nie poradzi..... Przecież to jakiś żart.

Pozdr,
Tomek