Re: Książka adresowa z Outlook do Outlook Express - jak?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 12 Sep 2008 - 17:21:52 MET DST

In news:gadsbc$27t4$1@opal.icpnet.pl,
*Grzegorz Niemirowski* <gnthexfiles@poczta.onet.pl> typed:

> Zasugerowałem się słowem 'zachowa'. Poza tym nadal nie wiadomo po co te
> wszystkie pliki skoro a) pytanie jest o adresy a nie wiadomości b) OE z
> nich nie importuje. Nie wiem też jaki jest związek linkowanego przez
> Ciebie KB z książką adresową. Sorki, ale nie rozumiem Twojego toku
> myślenia :)

Ja też nie mogę zrozumieć Twojego czytania ze zrozumieniem:->.
Wyraźnie napisałem:
<cyt>
"podałem jedynie, co, w jakich plikach się znajduje"
</cyt>
To tak dla przypomnienia, co gdzie siedzi.
A co do linku podałem go, aby potwierdzić powyższe - zawsze to lepiej jeden
link/widomość więcej, jak ma jej brakować, od przybytku głowa nie boli, a
nóż pytającemu będzie to pomocne, co wyraził w swoim poście:
<cyt>
P.S. Nie o to mi chodziło, co Piotr napisał, ale na pewno rzeczy mnie to
naprowadziło.
</cyt>

PS. Grześ, czepiasz się jak tramwaju;-)