Re: Książka adresowa z Outlook do Outlook Express - jak?

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Thu 11 Sep 2008 - 21:59:59 MET DST

Tego oto dnia 2008-09-11 11:28, Niejaki/a Peter May bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:
> Chcę zaimportować "Kontakty" z Outlook-a pakietu Office do Outlook
> Express-a. Niby wydaje się to proste, ale... no właśnie. Eksportuję z
> Outlook-a do pliku .csv (windows).

Przekopiuj Kontakty do Osobistej Ksiazki Adresowej (nie mam
zainstalowanego Outlooka, wiec mowie z pamieci, ja to jakos chyba
zaznaczalem z Shift-em w Kontaktach i potem normalnie Ctrl+C i Ctrl+V do
OKA) i wtedy bedziesz mogl to zaimportowac do OE jako inna ksiazke adresowa.
Powodzenia.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --