Książka adresowa z Outlook do Outlook Express - jak?

Autor: Peter May <peter.may_at_poczta.fm>
Data: Thu 11 Sep 2008 - 11:28:41 MET DST

Chcę zaimportować "Kontakty" z Outlook-a pakietu Office do Outlook
Express-a. Niby wydaje się to proste, ale... no właśnie. Eksportuję z
Outlook-a do pliku .csv (windows). Następnie importuję w OE, który każe
mi wybrać pola, które chcę zaimportować. Tymczasem mam tylko jednego
checkboksa a w nim wszystkie pola. OE proponuje "Zmienianie mapowania" i
wybranie.. jednego pola. Przecież to coś nie tak, skoro w pliku .csv mam
różne pola: imię, nazwisko, itd. No dobra, wybieram z listy pierwsze
pole "Imię" i zaczyna się import. Po czym za moment jest to przerwane i
po prostu OE daje komunikat "Błąd importowania do książki adresowej".
Skąd mam niby wiedzieć o co chodzi w tym błędzie?

Jest jakiś skuteczny sposób na zaimportowanie zakładki "Kontakty" (.pst
lub .csv) to OE (.wab)?

--
Peter