Exchange 2007, VPN SSTP

Autor: Leon <roberttrubas_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Sep 2008 - 13:41:33 MET DST

Witam

Konfiguracja: W2k8 Std. x64, Exchange 2007, Generalnie mam 2 problemy, ale
chyba laczace sie ze soba ;-)

1. Od kilku dni walcze z Exchange 2007 a wlasciwie z Outlook Anywhere. Otoz
problem polega na tym, ze po wygenerowaniu certyfikatu przez CA i
zaimportowaniu go na kliecie widze informacje na certyfikacie: "System
windows nie ma wystarczajacych informacji aby zweryfikowac ten certyfikat"
Certyfikat jest wystawiony przez CA zainstalowanym na tej samej maszynie co
Exchange.

2. Wogole cos jest nie tak z tym CA, bo mam rowniez problem z certyfikatem
wygenerowanym na potrzeby VPN-SSTP. (To robie zgodnie z webcastem i dostaje
blad: 0x800B0109 Łańcuch certyfikatow zostal przetworzony, ale operacje
przerwano na certyfikacie glownym, ktory nie nalezy do zaufanych dla
dostawcy zaufania)

Oczywiscie certyfikat na kliencie jest umieszczony w Zaufanych Glownych
Urzedach Certyfikacji dla komputera Lokalnego.

Moze ktos mial podobne problemy i moze mi cos pomoc, bede bardzo wdzieczny.

--
Pozdrawiam
Leon