Płyta Asus M2A-MX i problem ze sterownikiem Atheros Gigabit

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 10 Sep 2008 - 20:01:29 MET DST

Mam problem z nowiutką płytą Asusa M2A-MX. Podczas wgrywania sterownika
karty sieciowej Atheros Gigabit L1 następuje zwis a w zasadzie półzwis
systemu tzn komputer staje się niesamowicie wolny i ruch myszy reaguje z
wielominutowym opóźnieniem. Tak samo podczas ładowania systemu beleczka
przesuwa kwadraciki tak, że chyba za rok się uruchomi i widać jak powoli
rysują się piksele. Po wyłączeniu karty sieciowej w biosie system chodzi
normalnie. Tak samo nie ma problemu na zewnętrznej karcie PCI.
Czytałem fora Asusa i znalazłem, że ludzie mają z tym niesamowite problemy.
Próbowałem sterowniki ze strony asusa i w każdym wypadku efekt jest ten sam
zarówno na wersji v2374 jak i v2378.

Procesor Athlon X2 4600 , Windows XP HE sp2 i na sp3 to samo.