Re: Win XP ekran zapraszamy i koniec :(

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 10 Sep 2008 - 19:50:16 MET DST

Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ga8oia$ol4$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
>

> Win XP Pro z SP2.
>
> Co jakiś czas podczas uruchamiania systemu, ładowanie zatrzymuje się
> na
> ekranie "zapraszamy" i koniec, co kilka sekund dysk próbuje coś
> odczyta
> jednak pulpit się już nie pokazuje.

Naciśnij wtedy dwukrotnie "Trzech Króli" - CTRL-ALT-DEL...
Pojawił się pulpit i system doładował się do końca?
Jeśli tak, to sprawdź date systemową... Z pewnościa będzie mocno się nie
zgadzać.

> Chkdsk załatwia sprawę jednak sytuacja powtarza się co około 2
> miesiące.
> Dysk nie ma żadnych bad blocków, taśma wymieniona. Po reanimacja
> całość
> działa pięknie do ponownego padu.
>

> W czym może leżeć problem?

Jeśli pojawił się pulpit po Trzech Królach, to przyczyną może być
zdechła, lub kończy zdychać bateria podtrzymująca zawartość CMOS, jej
wymiana rozwiąże sprawę.
Nie można też wykluczyć, że przy zamykaniu systemu coś się przymroziło.
Spróbuj też defragmentować Rejestr (konkretnie - jego plik(i)), choć
trudno mi orzec, czy w tym momencie ma to znaczenie... Mam "kota" i
najrzadziej co tydzień robię defrag, mimo, że NTFS praktycznie nie
potrzebuje tego, więc nie trafiła mnie jeszcze sytuacja, aby system miał
kłopot z wystartowaniem, z powodu fragmentacji plików Rejestru i samego
Rejestru, to i nie podpowiem.

--
D4
W ramach protestu przeciwko reklamom,