Re: Jak podzielić łącze GSM przez WiFi?

Autor: wozniak grzegorz <grzesw_at_wp.pl>
Data: Tue 09 Sep 2008 - 14:21:13 MET DST

Jan Bartnik wrote:

> Witam.
>
> Pytanie trywialne... ale tylko z pozoru. Przetrzepałem dziesiątki
> poradników, każdy zgadzał się z mojądotychczasową wiedzą... i przez długi
> czas to wystarczało - wszystko śmigało.
>
> Do rzeczy. Komputer I:
> Windows XP Pro SP3,
> wifi na Edimax EW-7318Ug
> chipset Ralinka
> podlaczony pod BlueConnect
>
> Komputer II:
> Laptop, XP Pro SP3,
> wifi na HP (model 400)
> chipset Atherosa

> [...]

czy laptop(192.168.0.2) ma ustawiona trase domyslna na stacjonarke
(192.168.0.1)
ipconfig /all na laptopie i szukaj default geteway (brama domyslna) =
192.168.0.1 przy okazji tym poleceniem sprawdzisz tez ustawienia DNS, moze
nie masz przypisanego serwera DNS jesli tak to przypisz takie jakie masz na
stacjonarce

--
Pozdrawiam