Re: Jak podzielić łącze GSM przez WiFi?

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Tue 09 Sep 2008 - 14:15:41 MET DST

Dnia Tue, 9 Sep 2008 14:12:13 +0200, Jan Bartnik napisał(a):

> Oba ustawione na Zero Configuration, czyli sterowane przez winde. Oba
> komputery lacza sie bez problemu - pingi dochodza, dziala otoczenie
> sieciowe (no, prawie... przy polaczeniu z II do I, chce sie logowac jako
> "Gość" i pyta o haslo) itd.
> Po uaktywnieniu dzielenia łącza wszystko pomiedzy komputerami wydaje sie
> byc ok. Dostaja prawidlowe numery IP (192.168.0.1 i 192.168.0.2) i dziala
> wlasciwie wszystko poza udostepnianiem lacza. Firewall wylaczony. Jakies
> pomysly?

Problem rozwiązałem jeszcze pisząc posta... ale postanowiłem się podzielić
moim wymęczonym rozwiązaniem.

Po reinstalacji windy na komputerze I doszło do sytuacji, w której oba
kompy pracowały na tym samym użytkowniku... ale na różnych hasłach.
Poprawienie tego szczegółu naprawiło problemy z dzieleniem łącza i
otoczeniem sieciowym (to drugie pomogło w rozwiązaniu).

Tydzień babrania się i taka głupota :)

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik