Re: zmiana adresu serwera, pracownia szkolna

Autor: slawek kozlowski <slawekk_at_autobaza.pl>
Data: Mon 08 Sep 2008 - 21:26:16 MET DST

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
wiadomości news:slrngc387t.thh.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

> I w czym to przeszkadza? Routerowi ustaw np: 254, a serwerowi 1.

> W plikach?? Wątpię. Chyba, że masz na myśli plik hosts:
> C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\
> A zmienić adresy (poza interfejsem sieciowym) powinieneś tam, jakie
> role masz na serwerze uruchomione, np: DNS, DHCP.
>
> PS: a czemu nie możesz zmienić końcówki routera, co jest rzeczą dziecinnie
> prostą, tylko zabierasz się do problemu jak "pies do jeża"?

To pewnie jakis szkolny informatyk, ktory wczesniej uczyl biologii albo
historii i w ramach 2-go fakultetu zrobil informatyke i teraz dzieci uczy.
Jesli nie to przepraszam ze zle osadzilem, ale mam takich 2 pod opieka i
podobne pytania zadaja. Z drugiej strony dobrze ze pytaja, ja tez czesto
pytam :)

slawekk