Re: coś "przycina" system, jak zdiagnozować?

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Mon 08 Sep 2008 - 14:30:37 MET DST

BartekK pisze:

> Efekt jest taki ze mniejwięcej regularnie, synchronicznie z
> chrobotnięciem dysku, co jakieś 10-30s system przywiesza się-zacina,
> wtedy na 1s staje kursor myszki, przycina się dzwięk, zamiera
> aktualizacja ekranu itp.

Miałem kiedyś podobny problem (Foxconn 6150 - AMD socket 939), chociaż
bez peaku w task menadżerze. Próbowałem zmieniać drivery, nic nie
pomogło. Pisałem do producenta płyty, na forum nVidii, bez postępu. W
końcu płyta padła (podejrzewam, że przegrzał się chipset - w idle miał
wyższą temperaturę niż w stresie), dostałem inną płytę, CPU,RAM.
Z live CD dźwięk odtwarzał się dobrze.

--
pozdrawiam
Piotr