XP i limit pamięci (3.2 GB) oraz pamięć wirtualna

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.to_usun_at_a_to_wykasuj.onet.pl>
Data: Thu 04 Sep 2008 - 10:11:11 MET DST

Witam,

Wiadomo, że XP nie umie poradzić sobie z pamięcią RAM ponad 3.2 GB.
Zastanawia mnie więc, czy mając 4 GB RAM warto jeszcze włączać jakąkolwiek
pamięć wirtualną. Czy XP pamięć wirtualną traktuje jakoś inaczej i nie
dotyczy jej limit 3.2 GB? Czy bez pamięci wirtualnej grozić mi mogą
zawieszenia systemu po przekroczeniu 3.2 GB, czy tylko pojawi się jakiś
stosowny komunikat?

MN