Google Desktop Notatnik

Autor: <izabela1976_at_gmx.net>
Data: Wed 03 Sep 2008 - 21:51:14 MET DST

Mam zainstalowany Sidebar(Desktop) a w nim podreczny notatnik.
Umieszczalam na nim wazne dla mnie dane. Nagle cale moje zapiski
zniknely! Deinstalowalam przed tym Total Unistallem resztki po i tak
nie funkcjonujacym Nero 7(niczym innym nie dalo sie tego wyzucic)
Dodam ze mialam wirusy i inne smieci ktore tez zostaly zlikwidowane.
Czy to moze miec powiazanie ze zniknieciem moich zapisow z Notatnika?
Czy przechowywanie informacji w Notatniku Sidebar moze byc
niebezpieczne?