Re: Potrójny start systemu

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Wed 03 Sep 2008 - 16:24:59 MET DST

Dnia Tue, 02 Sep 2008 19:21:58 +0200, Tomek G³owacki napisa³(a):

> Ja jeszcze dodam - tego typu problemy mo¿e powodowaæ... wadliwa
> klawiatura/myszka (szczególnie na PS/2).
> Wiem, bez sensu, ale tak mia³em dwa razy (w tym raz na p³ycie M2N).

Dorzuce jeszcze, ze zasilacz to Chieftec 350W. Objawow problemow z
zasilaniem brak - kondensatory sa ok, a sam zasilacz smigal w znacznie
ciezszych warunkach wczesniej.

Tez myslalem o problemach z klawiatura... wczesniej, przy odpalaniu roznych
rzeczy (jeszcze przed windowsem) klawiatura dziwnie dzialala. Trzeba bylo
dluzej przytrzymac klawisz zeby zadzialal.

Teraz sprawdzam jeszcze jedna rzecz - plyta potrafi bootowac z dyskow USB
(wiem, zadna nowosc... ale to pierwsza taka moja plyta). Mam podlaczony
zewnetrzny dysk na USB i po jego odlaczeniu bootuje sie od razu. Przy
okazji wywalilem huba USB na PCI. Ale komputery lubia sie czasem same
naprawic, wiec nie wykluczam czegos innego.

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik