Re: dziwny brak połączenia

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 03 Sep 2008 - 15:42:37 MET DST

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g9m38c$lpt$1@pyro.tvk.wroc.pl...
> witam, mam problem ze zmuszeniem windowsa do połączenia się z netem,
> po różnych kombinacjach z virtualboxem i mostkiem sieciowym który w
> końcu wywaliłem, windows wykazuje jakby nie był połączony mimo że
> właśnie działa outlook działa update, działa nawet przeglądanie stron
> ale tylko czasem gdy uruchomi się IE z opcji internetowych. Za to nie
> działa GG, skype, firefox i inne.
> Komputer otrzymuje swój IP i całą konfigurację poprawnie, inne kompy z
> sieci działają prawidłowo. próbowałem usuwać kartę sieciową naprawiać
> [...]

Sprobuj skasować obecne połączenie z internetem i na nowo je wykreować.
Miałem podobny przypadek i pomoglo. A nie trzeba odptaszyć opcji
odpowiedzialnych za / umożliwiających... dzielenie połączenia?
Posprawdzaj też, czy nie powpisywało się gdzieś proxy, odptasz, może się
poprawi?
Sprawdź też, czy działają usługi Klient WINS i Klient DNS. Jak chociaż
jedna nie działa, to nie będzie działać rozwiązywanie nazw domenowych na
adresy IP.

--
D4
Abecadło z pieca spadło,