Re: Dwa systemy operacyjne i wspólna partycja - problem

Autor: Jarek P. <jarek[kropka>
Data: Wed 03 Sep 2008 - 13:20:03 MET DST

Użytkownik "..:: sjf ::.." <somebody@unknown.org.invalid> napisał w
wiadomości news:g9lld1$sil$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> A jak już masz tego PartitionMagica to wejdź do foldera gdzie jest
> zainstalowany i uruchom tam PartInNT.exe, a następnie ustawiając się na
> każdej z partycji (w okienku Partition Information:) kliknij w Boot
> Record... i sprawdź Sectors per Track (11.), Number of Heads (12.). Dla
> każdej partycji _ma być taka sama_ wartość oraz _ma być identyczna_ z
> podawaną w dolnym okienku (Disk Geometry Information:).

Sprawdziłem, jest identyczna dla każdej z trzech partycji. Sprawdziłem to na
wszelki wypadek z poziomu obu systemów operacyjnych, bez różnicy, wszędzie
jest 63 i 255 i są to wartości identyczne z podawanymi na dole.
Poczytałem również, ale niewiele mi to dało. Informacje o plikach w NTFS są
zapisywane w MFT, który jak wyczytałem jest związany z konkretną partycją
(czy inaczej: każda partycja ma swój własny MFT). Dlaczego więc dzieje się
to, co się dzieje?

J.