Re: Dwa systemy operacyjne i wspólna partycja - problem

Autor: ..:: sjf ::.. <somebody_at_unknown.org.invalid>
Data: Wed 03 Sep 2008 - 11:21:26 MET DST

Jarek P. pisze:

> Możesz napisać więcej, zwłaszcza n/t co masz na myśli pisząc o geometrii
> partycji? Dysk dzieliłem ParttionMagicem, mam wrażenie, że nie jest to
> złe narzędzie. Dwie pierwsze partycje mają tą samą wielkość, trzecia
> jest większa i chciałbym, żeby tak było.
Geometria dysku/partycji to nie wielkość/rozmiar partycji. Poczytaj
trochę, a nie zadawaj podstawowych pytań (google'a zamknęli czy co?).
A jak już masz tego PartitionMagica to wejdź do foldera gdzie jest
zainstalowany i uruchom tam PartInNT.exe, a następnie ustawiając się na
każdej z partycji (w okienku Partition Information:) kliknij w Boot
Record... i sprawdź Sectors per Track (11.), Number of Heads (12.). Dla
każdej partycji _ma być taka sama_ wartość oraz _ma być identyczna_ z
podawaną w dolnym okienku (Disk Geometry Information:).

--
Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
xmpp:sjf@jabster.pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call