tosOBEX.exe nie odpowiada

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Mon 01 Sep 2008 - 14:47:51 MET DST

Witam!

Jakiś czas temu postanowiłem wrócić do oryginalnego stosu Bluetooth dla
Della D510 tj. Toshiba Bluetooth Stack. Windowsowy działał do czasu,
potem przestał łączyć się z urządzeniami i zaczął zawieszać mi komputer
wspólnie z Nokia PC Suite..

Ale do rzeczy. Pamiętam, że kiedyś miałem ten sam problem - podczas
zamykania systemu mam komunikat "tosOBEX.exe Program nie odpowiada".
Wrzuciłem dostępny SP2 do tego Toshiba Bluetooth Stacku ale nic nie
pomogło. Google też niewiele pomgają (ludzie też mają ten problem, ale
bez sensownego rozwiązania, poza "wyłącz to w cholerę")

Jest na to jakieś rozwiązanie?

Pozdr,
Tomek