Re: Jaki najlepszy soft antywirusowy?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 19:32:06 MET DST

Dnia Thu, 31 Jul 2008 15:41:27 +0200, Artur Grdeń napisał(a):

> Kasperki był dobry chyba tylko do wersji 3.5. Potem od 4 w górę już
> strasznie przymulał, przynajmniej wszędzie tam, gdzie miałem z nim
> styczność.

A tam, ja nie widzę żadnych objawów przymulania, a mam go posadzonego na
kilkudziesięciu stacjach różnej maści. Na swoim lapku używam najnowszej
wersji Kaspersky Internet Security 2008 (upgrade z wersji 7 jest
darmowy) i chodzi rewelacyjnie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/