Re: Jaki najlepszy soft antywirusowy?

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 15:41:27 MET DST

Radosław Sokół pisze:
> A potem dopiero antywirus i antyszpieg. Ja używam AVG, jest
> dosyć skuteczny i do domu darmowy, ale idealny nie jest (os-
> tatnio trafiłem po pełnym skanie dysku na jakiś paskudny wy-
> ciek pamięci). Słyszałem bardzo dobre opinie o NOD32 oraz
> niezbyt pochlebne o Avaście i Kasperskim.

Kasperki był dobry chyba tylko do wersji 3.5. Potem od 4 w górę już
strasznie przymulał, przynajmniej wszędzie tam, gdzie miałem z nim
styczność.

Ale co do Avasta to jestem ciekaw dlaczego wszyscy na niego tak
narzekają. Kiedyś się mówiło, że to całkiem niezły AV do domowego
użytku, a teraz widzę, że nagle się opinia odmieniła. Sam go używam i
kilkoro moich znajomych też i wiele złego o nim nie mogę powiedzieć. Nie
zamula, znajduje to co ma znaleźć kiedy podpinam zewnętrzne napędy. Nie
mam z nim żadnych problemów, więc chętnie bym poczytał co nieco na temat
tych złych opinii.

Jeśli mógłbym prosić o jakiś link do konkretnego artykułu czy forum,
byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam

--
Artur Grdeń