Re: (brak tematu)

Autor: tg <a_at_b.cpl>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 09:41:58 MET DST

kaczor551@NOSPAM.gazeta.pl w news:g6p54t$ibe$1@inews.gazeta.pl napisal:
> Wczoraj miałem przypadek wystapienia zjawiska, lecz tym razme przy
> obciążonym komputerze i dyskach (pakowanie plików) i zamiast zgaśnięcia
> ekranu i powrotu do systemu zaliczyłem reset (bez BSODa, taki
> natychmiastowy). W sumie to chyba bedą pamięci, bo płyta wyraźnie się z
> nimi nie lubi (Asus P5K-VM vs Geile Ultra- działają tylko na
> ustawieniach z SPD).

no to ew. jeszcze system testowy z nowymi sterownikami zeby wykluczyc soft i
zostaje jakis dziwny problem z plyta/karta

mialem niedawno problemy z hd3650, komp mi zaliczal bsoda przez karte,
ale tylko i wylacznie podczas uruchamiania kilku plikow wideo, po
wyczyszczeniu starych sterownikow i zainstalowaniu najnowszych
catalystow minelo, ale watpie zeby to byl twoj problem...