Re: (brak tematu)

Autor: <kaczor551_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 30 Jul 2008 - 09:27:25 MET DST

Grafika to Sapphire HD3470, nic w komputerze nie jest podkęcone.
Nie ma komunikatu, który wyskakuje w przypadku zadziałania VPU recovery, w
logach systemowych też nic nie ma. Zjawisko występuje na 2 róznych
zasilaczach. Napięcia są OK. Puściłem 3D Marka 2005 cały test i nic się nie
działo.

Wczoraj miałem przypadek wystapienia zjawiska, lecz tym razme przy obciążonym
komputerze i dyskach (pakowanie plików) i zamiast zgaśnięcia ekranu i powrotu
do systemu zaliczyłem reset (bez BSODa, taki natychmiastowy).
W sumie to chyba bedą pamięci, bo płyta wyraźnie się z nimi nie lubi (Asus
P5K-VM vs Geile Ultra- działają tylko na ustawieniach z SPD).