Re: Jaki najlepszy soft antywirusowy?

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Wed 30 Jul 2008 - 19:21:42 MET DST

Doxent pisze:

> Pozostałe jak Panda, Avast i Norton to jak kotwice spuszczone na dno
> albo ochroniarz którego musimy nosić na plecach. Już lepiej nie mieć
> żadnego z tych ostatnich.

co do pandy to się zgodzę, że zła, ale sam używam avasta i raczej nie
mam mu nic do zarzucenia. tylko sobie go skonfigurowałem po swojemu i
wyłączyłem niepotrzebne komponenty. nie widzę żeby mi zamulał kompa czy
coś w tym stylu. a co do nortona, to on przymulał wtedy jak się wwaliło
cały pakiet razem z firewallem i tymi innymi śmieciami. sam av był
leciutki, zwłaszcza w pracy gdzie używam wersji corporate client jest
praktycznie niezauważalny.

--
Artur Grdeń
mega @ work