Re: CoÅ› mi psuje explorer.exe

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 14:10:34 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>Jak siê wcze¶niej ustali odpowiednie regu³y sk³adowania
>informacji, to wszyscy bêd± wiedzieli gdzie powstaj± pliki
>nale¿±ce do poszczególnych projektów czy zadañ.

Chyba, ¿e akurat jest to co¶, co dotyczy czego¶ nieprzewidzianego
regu³ami. Albo jest jaki¶ jeszcze inny przypadek.
Nie rozpatruj wszystkiego w kategoriach projektów programistycznych. :-)

>Owszem, i wyszukiwanie przydaje siê w sytuacjach, gdy musimy
>znale¼æ co¶, co zosta³o zapisane w sposób niezgodny z przyjê-
>tymi w danym zespole regu³ami lub tak dawno, ¿e siê nie pa-
>miêta w którym dziale magazynu plików to powinno byæ. Ale
>nie jest to rozwi±zanie kwestii codziennego otwierania plików.

Ech. Sam korzystam czasami z locate, bo ju¿ sam siê gubiê i nie wiem na
którym akurat dysku mia³em wolne miejsce, ¿eby rozpakowaæ co¶.
Powiedzmy, ¿e porz±dek nale¿y przynajmniej staraæ siê utrzymywaæ (w
miarê mo¿liwo¶c), a wyszukiwanie bywa do¶æ pomocne w okre¶lonych
sytuacjach.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Mój  ulubiony poeta -- Kazimierz Spacja-Tet-
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. majer.