Re: Spolszczenie Vista Home Basic

Autor: Iluminat <iluminat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 25 Jul 2008 - 11:49:49 MET DST

Dnia Fri, 25 Jul 2008 08:43:54 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> I to jest właśnie podstawowa wada kupowania komputera za
> granicą. Co z tego, że taniej, jeżeli uzyskuje się w efekcie
> system operacyjny po angielsku, szwedzku czy chińsku? Chyba,
> że instaluje się potem Linuksa (czy inny darmowy system) albo
> kupuje Windows OEM luzem w Polsce (ale wtedy część przewagi
> cenowej się gubi).

No... ten Dell z monitorem kosztował 500$ (Home Basic w cenie, a bez
systemu byłoby tyle samo). W PL prawie 2x więcej kosztuje. Za różnicę to
sobie mogę 2 systemy kupić, ale po co przepłacać, jeżeli byłaby
możliwość spolszczenia? Przetestuję ten Vistalizator_1.36 i poinformuję
czy działa. :)
Microsoft osobiście telefonicznie mnie poinformował, że jak sobie kupię
produkt po angielsku, to mam po angielsku, a jak po polsku to po polsku
i licencja nie pozwala na instalowanie innej wersji językowej (jeszcze
umowy nie czytałem, ale jeżeli tak, to ten Vistalizator będzie na lewo).
Rozumiem, że trzeba sprzedać jak najwięcej produktów, ale tego się nie
spodziewałem, że języki to specjalny ficzer dla wyższych wersji...

--
Pozdrawiam,
Iluminat