Re: Nietypowy(?) problem ze sterownikiem ppoe dla Windows 2000

Autor: Bilbo <bilbek_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Jul 2008 - 11:36:05 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Co za bzdura.

Mi też się wydaje, że to takie tłumaczenie na przebicie piłeczki i niech
użytkownik się martwi.

> Najpierw sprawdź, jakie MTU masz ustawione dla połączenia sieciowego z
> siecią dostawcy.

Jestem strasznie zielony jak o to chodzi. Jak można sprawdzić, jaką się ma
tę wartość ustawioną? Jest wiele stron z poradami, jak ustawić, ale nie
widziałem żadnej, jak sprawdzić :)
W każdym razie internet zdaje się chodzić ogólnie dobrze, strona mbanku też
chodzi, ale nie otwiera się okienko logowania. Używam Firefoxa i tam na dole
pojawia się komunikat: "Połączony z www.mbank.com.pl". Podobnie mam pod IE.
Operator mówi, że trzeba dodać mbank do zaufanych witryn, to się otworzy.
Zrobiłem to i nic. Na razie sprawa ugrzęzła. Podobno potrzebuję jakiegoś
innego sterownika pppoe dla W2000, ale jakiego..? Jakiegoś innego niż mam.

Lech

--
okienko na świat :)
www.idn.org.pl/users/lesz