Re: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

Autor: staszek <staszek666_at_gmail.com>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 15:20:21 MET DST

On 23 Lip, 10:46, agrafka <janus_...@interia.pl> wrote:
> Prośba może ktoś mi powie łopatologicznie co mam zrobić by odzyskać
> system. Sprawa wyglada tak jeden dysk dwie partycje na kazdej XP sp2
> system antywirusowy nod32 /nie chodzi CD, dawno się zadarzyło nie był
> potrzebny więc nie naprawiony/. Wczoraj przy automatycznym pobieraniu
> aktualizacji prawdopodobnie bo nie jestem pewien przerwałem instalację
> wyłaczeniem traktora. Po godzinie nie dału się juz uruchomić XP nawet
> nie moge dojść do uruchomienia w trybie awaryjnym. Przed osiagnieciem
> końca wywala mi niebieski ekran na kilka sekund z komunkatem
> [...]

Moze masz konsole odzyskiwania systemu?
 To juz bedzie łatwiej przeskanuj dysk
Sprawdź polecenie
chkdsk /p /r -> po uruchomieniu komputera z konsoli odzyskiwania

nie jest to spowodowane raczej uruchomieniem antywirusów bo nie mozesz
się dostać do trybu awaryjnego a jak wiadomo tryb awaryjny to tylko
czysty system bez sterowników i innych

wywala ci niebieski ekran to napewno pokazuje kod jak dasz rade to
odczytaj i poszukaj na googlu

Pozdrawiam