PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

Autor: agrafka <janus_123_at_interia.pl>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 10:46:21 MET DST

Prośba może ktoś mi powie łopatologicznie co mam zrobić by odzyskać
system. Sprawa wyglada tak jeden dysk dwie partycje na kazdej XP sp2
system antywirusowy nod32 /nie chodzi CD, dawno się zadarzyło nie był
potrzebny więc nie naprawiony/. Wczoraj przy automatycznym pobieraniu
aktualizacji prawdopodobnie bo nie jestem pewien przerwałem instalację
wyłaczeniem traktora. Po godzinie nie dału się juz uruchomić XP nawet
nie moge dojść do uruchomienia w trybie awaryjnym. Przed osiagnieciem
końca wywala mi niebieski ekran na kilka sekund z komunkatem
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA. I moge tylko restartować. Wyczytałem ze
może to być zpowodowane uruchomieniem antywirusów ale by je wyłaczyć
muszę sie dostac do systemu a tu klapa nie mam jak dostac sie do
niego. Ciekawe na drugiej partycji poprawka windosowaska zainstalowana
i system chodzi, ba widze co jest na drugiej partycji. Czy jest jakies
rozwiązanie tego problemu, bios i postępowanie w/g opisu z pomocy nie
wchodzi w rachube to Gericom i bios to owszem, nawet jest, ale zeby
mozna było cos w nim zmienić to zapomnij :-/
Pozdrawiam
jasiek