Re: Zaszyfrowalem dysk systemowy Trucryptem - moje wrazenia

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 09:22:46 MET DST

Dnia Thu, 17 Jul 2008 14:25:53 +0200, Michal Kawecki napisał(a):
> XP Home w firmie? Hmm jak to ktoś napisał niedawno: oksymoron.

A co to za straszna zbrodnia używać XP Home w firmie? Jest obowiązek
korzystać z domeny NT?

> Znasz choć jeden? Podziel się wiedzą.

Wystarczy że jest zamknięty i firmowany przez MS - czyli firmę z USA. Przy
obecnym maniakalnym ograniczaniu wolności nie ma szans, by NSA nie nakazało
umieszczenia odpowiedniej bramki w celu ułatwienia "wojny z terroryzmem"...

Do odzyskiwania danych są backupy.

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004