Re: Programy typu bootmagic - są jakieś inne?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 22 Jul 2008 - 19:47:51 MET DST

Dnia Tue, 22 Jul 2008 19:10:36 +0200, Jarek P. napisał(a):

> Z absolutnie niezrozumiałych dla mnie przyczyn nie moge
> zainstalować na laptopie bootmagica [1], czy może ktoś mi
> podpowiedzieć co można użyć zamiast niego, co pozwoli
> zainstalowac na komputerze dwa NIE WIDZĄCE SIĘ NAWZAJEM systemy
> operacyjne?

Na przykład BootIt http://www.terabyteunlimited.com . Albo darmowy Smart
Boot Manager http://btmgr.sourceforge.net (mieści się w całości w MBR).

Pytanie tylko, co rozumiesz pod "niewidzące się" - jeśli tylko zmianę
typu partycji na "hidden", to ten drugi wystarczy, a jeśli chcesz
"zniknąć" wpis o partycji z tabeli partycji, to ten pierwszy.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/