Programy typu bootmagic - są jakieś inne?

Autor: Jarek P. <jarek[kropka>
Data: Tue 22 Jul 2008 - 19:10:36 MET DST

Z absolutnie niezrozumiałych dla mnie przyczyn nie moge
zainstalować na laptopie bootmagica [1], czy może ktoś mi
podpowiedzieć co można użyć zamiast niego, co pozwoli
zainstalowac na komputerze dwa NIE WIDZĄCE SIĘ NAWZAJEM systemy
operacyjne?

J.

[1] pytałem o to niedawno, nikt nie odpowiedział, może kogoś
teraz zainteresuję, skrótowy opis problemu: dysk SATA, kontroler
SATA w trybie compatible, dwie partycje NTFS i trzecia malutka
FAT na potrzeby bootmagica, zainstalowanie tegoż kończy się
podczas startu systemu krótkim komunikatem "btmagic.img corrupt,
press a key", dalej system startuje normalnie.