Re: instalowanie xp przez usb na laptopie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 22 Jul 2008 - 15:41:21 MET DST

In news:eded88f6-31dc-46d7-9d0f-c3911ef36017@c65g2000hsa.googlegroups.com,
*BearBag* <cactusek@gmail.com> typed:

> w dzisiejszych czasach znalezienie kogos z win98 i stacja dyskietek
> maprawde ne jest takie proste.
> Znam ta stronke ale tam tez same wersje instalacyjne na dyskietke.
> Moze uda mi sie jakos recznie stworzyc ten dysk po pracy. Dzieki za
> pomoc.

Etam opowiadasz bajki, desktop z Win 98 znajdziesz prawie w każdym urzędzie
i bardzo wileu userów, mają po dwa systemy na swoim kompie.
Masz to w nagrodę ;-)
http://fuhperfekt.republika.pl/WIN98SC.zip
http://www.esnips.com/doc/ffb989b4-f6f1-438c-a7d8-8131a11f54ab/Win98sec
http://www.nforcershq.com/forum/1-vt65107.html?start=0