Re: Menu Start

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 19 Jul 2008 - 22:24:36 MET DST

In news:g5tgv1$mk4$1@inews.gazeta.pl,
*-=<Bajbus>=-* <Bajbus> typed:
> Witajcie!
>
> Do tej pory nie spotkałem się z czymś takim w Windows XP Prof.
> a mianowicie chciałem wykopiować Menu Start z katalogu C:\Documents and
> Settings\All Users
> i C:\Documents and Settings\(nazwa użytkownika) na inną partycję i dla
> odróżnienia, które
> Menu Start skąd pochodzi, zmienić im nazwę. I tu Zonk jak zmieniłem nazwę
> to automatycznie
> zmieniała się nazwa Menu Start w C:\Documents and Settings\ i to w obu
> profilach.
> [...]

Pozmieniaj ścieżki nazw do Twoje nowego konta - (tak jak sie teraz nazywa).
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\hivelist
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer
Logon User Name= np.Piotr
Teraz wejdź w C:\User lub C:\Documents and Settings i Twoim profilu
zmień nazwę folderu.
Wyloguj

lub
Win+Break/ Zaawansowane/ Profile, przekopiuj profil do nowego katalogu i
nadaj pozwolenie na jego użytkowanie.
Uruchom edytor rejestru /regedit i przejdz do klucza:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
wskaz ten katalog jako nowa sciezke do profilu nowoutworzonego.