Menu Start

Autor: -==- <bajbus_35_at_wyciacto.op.pl>
Data: Sat 19 Jul 2008 - 21:57:21 MET DST

Witajcie!

Do tej pory nie spotkałem się z czymś takim w Windows XP Prof.
a mianowicie chciałem wykopiować Menu Start z katalogu C:\Documents and
Settings\All Users
i C:\Documents and Settings\(nazwa użytkownika) na inną partycję i dla
odróżnienia, które
Menu Start skąd pochodzi, zmienić im nazwę. I tu Zonk jak zmieniłem nazwę to
automatycznie
zmieniała się nazwa Menu Start w C:\Documents and Settings\ i to w obu
profilach.
Pewnie jest to jakaś znana funkcja windows ale jak na razie nigdy się z nią
nie spotykałem.
Czy mógłby mi ktoś z Was wyjaśnić co to za funkcja i jak sobie z nią
poradzić?

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus37(at)tlen(KROPKA)pl | Byłeś już na www.pajacyk.pl
Skype Bajbus_35 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37