Re: Wirus w nowym XP

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 18 Jul 2008 - 00:13:25 MET DST

"L-D" napisał:

> [...]

Ale co, w sklepie wyłączyli Zaporę czy jak?

> http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15&n=9391&Niezalatany+Windows+wytrzyma+tylko+cztery+minuty

"SANS proponuje, by w takich sytuacjach bezwzględnie załączyć chociażby
wbudowany w Windows firewall"
No właśnie...
Czyli te "rewelacje" to chyba lekko nieświeże, bo dotyczą systemu bez SP.

"ale prędzej czy później komputer zostanie skompromitowany"
Ktoś tu się faktycznie kompromituje, ale raczej nie jest to komputer...

JoteR