Re: Windows Search 4.0

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 22:12:00 MET DST

Dnia Tue, 15 Jul 2008 13:59:51 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Super. Gratulacje za lenistwo.

Dziękuje - wolny czas wolę wykorzystywać ciekawiej :P

> A potem masz na dysku syf straszny.

Nie - wszystko leży tam gdzie ma leżeć. Po prostu nie muszę wchodzić w
strukturę katalogów aby odpalić dany dokument.

> Zresztą chyba nigdy nie
> pracowałeś nad projektem wymagającym obsługi kilkuset zwią-
> zanych ze sobą plików różnych typów, do których trzeba mieć
> szybki dostęp i które muszą mieć krótkie nazwy.

Masz racje - nie.
Jedynie gdzie miałem do czynienia z dużą ilością plików to moja wymarła
strona WWW (jakieś 80000 plików). Ale to było czysto hobbystycznie i szybki
dostęp musiałem mieć tylko do kilkuset.

> To naprawdę taki kłopot utworzyć foldery grupujące dokumenty
> należące do tych samych projektów czy zagadnień?

Ależ tak mam. Tak naprawdę to o co Ci chodzi?
Ja lubie lody waniliowe a Ty np. czekoladowe. Kupujmy takie jakie lubimy.
:P