Re: Windows Search 4.0

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 07:20:10 MET DST

> Mam Viste z SP1 i wyczytałem że coś takiego jak Windows Search 4.0 mogę
> sobie zaintalować tylko nie mogę znaleźć różnic co mi da więcej to
> narzędzie w stosunku do tego indeksowania które jest wbudowane w Vistę ?

Majac Viste, masz Windows Search już zainstalowane w systemie
ale nie wersje 4.0 tylko pewnie wersja 2.06.6000.5414,
a od tego czasu sporo sie zmieniło w tym programie
(może nie jeśli chodzi o interfejs użytkownika ale o wydalność i funkcjonalność)
Jeśli interesuje cie historia zmian to znajdziesz ją w TechNecie
podobnie jak całą reszte dokumentacji technicznej Microsoftu
http://technet2.microsoft.com/windowsserver2008/en/library/85e7b981-5f1b-4aeb-a48f-96d07863bd6d1033.mspx?mfr=true

--
Pozdrawiam