XP nie wstaje

Autor: FeliX <felix1_at_wytnijautograf.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 11:10:54 MET DST

Mam taki problem.
Przy włączeniu laptopa (Dell D800, dysk WD 250GB ATA) nie startuje Windows
XP. Po przejściu komunikatów BIOSU zaczyna w lewym górnym rogu migać kursor
i koniec.
Odpalenie fixboot i fixmbr spod konsoli odzyskiwania nie pomogło. Nie
pomogła nawet opcja "napraw system". Puściłem więc instalację świeżej kopii
systemu i efekt ten sam- migający kursor.
Z pół roku temu zdarzyło mi się dokładnie to samo. Pomogło dopiero usunięcie
partycji i założenie jej na nowo.
Macie jakiś pomysł jak zmusić system do startu z tej partycji bez usuwania
jej i ponownego zakładania (mam tam pełno danych)

Pozdrawiam
FeliX