Re: vista na czymś takim

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 18:25:43 MET DST

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
wiadomości news:slrng7ka9s.ppu.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

> Jeśli nie umiesz myśleć logicznie oraz korzystać z głowy i google,
> to proszę - nie pisz więcej na grupach dyskusyjnych. Ani tej ani
> żadnej innej.

Przypomina mi się Jacku pewien Twój imiennik (zbieżność przypadkowa)...
Hasło w Google - Jacek-digital.
Także naprzykrzający się swego czasu na pl.regionalne.warszawa Łukasz
Czerwiński... (ten na wózku).
Ja się nie mogę oprzeć wrażeniu, że Kacper ma jakieś problemy i lubi
mieć wszystko na tacy podane.
Zaś jeśli chce wiedzieć, "czy ruszy", czemu sam nie spróbuje?

--
D4